torsdag 11 december 2008

Lucka nr:11 Matrummet triss i stjärnor!

Idag visar jag några bilder ifrån matrummet! Ganska så enkelt.... har inte pyntat så mycket ..... men tycker nog att det är ganska lagomt....Jag har ställ en minigran i konserveringsburk och så har jag lagt en liten grankvist på ljusstaken och hängt upp en krans på väggen ovanför.... Där kransen hänger skulle jag vilja ha en House doctor spegel med välvd ovansida på.........tror att det skulle passa bra där.. Några julkulor ligger där i väntan på granen...som inte får flytta in ännu.
I fönsterna har jag triss i stjärnor.....Den i mitten har belysning... dom andra två är bara som dekoration......
Tack snälla Kristin med bloggen I mitt paradis för utmärkelsen!
Hoppas er dag varit bra!
Vi ses i morgon...
Kram Marina

5 kommentarer:

annashusidingtuna sa...

Så enkelt och oooooo så vackert.
Man behöver inte alltid ha så mycket för att få det stämmningsfullt.
Kram Anna

My Lovely Things sa...

åh så vackert..vilkenbilder..din hall är sagolikt vacker med borden på var sin sida..
så fint..
ha det så bra..
krma anna

Linneagården sa...

Åh, det är jättefint Marina. Hoppas ni får en trevlig luciahelg. Vi har luciafest i morgon kväll & det ska bli så mysigt.
Kram /madelene

Jag måste titta en gång till på allt fint...

Simon sa...

Hejsan. Jättekul att hitta hit. Vilket fint hus du har. Hur gammalt är det? Titta gärna in till mej. Kram.

Viola sa...

Så vackert, det enkla i julpuntet är oftast det vackraste, vilka bord du har och så såg jag en underbar terrin, ha en skön tredje advent, kram VIOLA