fredag 13 mars 2009

Trevlig Helg!

Nu börjar vårkänslorna komma... Det är blött och plaskigt hos oss idag....Kan det vara vår på gång!!! jag hoppas så innerligt! Jag vill slippa alla dessa byllsiga vinterkläder....tänk så härligt med en tunn vårjacka och ett par sneakers! Har köpt dom här fina dynorna...tycker dom är så enkla och fina! Dom finns att köpa på Jysk... Lika snygga inne som utomhus i trädgårdsmöbeln.

Vill önska er en trevlig lördag..en lugn och skön Söndag och en bra Måndag!
Kram Marina

17 kommentarer:

SNOWWHITE-SUSSIE sa...

Hej..
Jag håller med våren vart är du?? dina dynor va jättefina..trevlig helg kram snowwhite-sussie

Sofia på Me and my home sa...

Vilken mysig blogg du har - ditt hem verkar kanonfint! Vill se mer! :)
Kommer gärna tillbaka!/Sofia

Naija sa...

frina dynor trevlig helg

Viola sa...

Nu har jag bestämt mig, det är vår!!!Det ska blivarmare nu flera dagar och banne mig ska jag köpa påskliljor och penseér till balkongen så det så, sitter ner ei vattenhålet i lugnet och har en skööön helg, ha det gott, kram

Elin sa...

Ja men visst är våren så efterlängtad...

Man får köpa sig ett par vår blommor och ta in våren istället...
annars så känns det som att man drunknar i snö och slask...

Dina dynor du hittat var ju så fina... Och sen när det blivit varmare uta då blir det så fint att ta med dem ut...

Önskar dig en underbar helg
Kramar
Elin

Viveka i Bläckhornet sa...

Ja här uppe i norrland är det läääänge innan vi får vår. Hua så snö vi har.
De dynorna köpte jag i fjol på Jysk.

Ha en fin helg

Kram Viveka

lottens vita och gröna sa...

hallå marina!

oh i dag har det takdroppat sååååå här, ljuvligt ljud när man inte vill se åt snö mer...

härliga dyner det där, ahr med fyndat ett gäng i exakt samma kulör, hihi!
vad kul med mässan, får se om jag ska dit!
goooo helg!varmkram lotten

Det vita dårhuset sa...

Jag har de där dynorna fast i andra färger. Är riktigt sköna åt baken =)!
Kramen

Evelina sa...

Fina kuddar sådanna vill jag ockå ha men varje gång jag är på Jysk är de slut.. Väldigt populära måste de vara och billiga =).
Trevlig helg kram Evelina

Anonym sa...

Ja, tänk vad härligt att bara kunna gå ut utan att det först ska ta en halvtimme för att få på alla kläder. Här plaskar det också härligt idag. :o) Vilka jättefina dynor, sådana skulle jag också vilja ja.

Ullis/Leva på landet sa...

Tycker också att de dynorna är fina. Här har vi ingen vårkänsla än, men jag hoppas att det kommer snart.

Ha en skön helg!
Kramar Ullis

ANETTESHUS.COM sa...

Ååå, ja! Lengter etter våren nå jeg også! Skal bli så herlig!

Fortsatt god helg!

klem Anette:)

Marie Söderberg sa...

jag suckar & suktar när jag besöker din sida..du har så otroligt vackert hemma.. fin tallrikshylla..hmmm..kanske redan såld..men undrar bredden?

ha det gott kram

angelhairs.blogspot.com sa...

Ja visst är dom fina de där dynorna.....snart kan du använda dom utomhus!!!
Kram Jeanette

MODERN COUNTRY sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
MODERN COUNTRY sa...

Hei Marina!

Ja her kommer jeg sent i natten men følte for å takke deg for dine fine ord. Som alltid blir jeg veldig glad av dine besøk!
Ja er dem ikke fine de stolputene fra Jysk, jeg har også handlet inn en hel haug. Leeeengter sånn selv etter våren!! Men uansett hvor hardt vi prøver og få den hit litt tidligere, ser det ikke ut som om frosten helt vil slippe taket. Ute har det igjen fryst på. Vi får vel skape vår inne, da blir ventetiden litt mer holdbar.

Håper du får en riktig god natt og våkner glad i morgen. Ha en ny fin uke!
Varm klem
Aina

Millas hem sa...

Hejsan!
Ja, de är jättefina! Har säkert 12 stycken själv (stor familj)! Väldigt användbara!
Önskar dig en bra dag!

Kram Camilla