onsdag 29 september 2010

Kolla in det här!

Ja är så supernöjd...för nu har vi äntligen hittat ett underskåp till vitrinen...har letat och letat på blocket och alla tänkbara antikbutiker...hört mig för med uppköpare men inte helt lätt att hitta ett tillräckligt långt skåp som passade, men nu har vi funnit det.....jippie. När min mellan dotter kom hem igår tittade hon upp på skåpet och sa.....mamma bor vi i ett slott? haha näe det gör vi inte men vi har högt i tak så här rymms det! Ungar är ju för härliga!Titta vad jag fick i födelsedagspressent av släkt och familj........gissa om jag är glad! Kunde ju inte låta bli att tindra med ögonen och säga till Gubben..men så roligt att ni tycker jag behöver en bättre kamera för mitt bloggade! Hihi man har ju inte roligare en man gör sig.
Nu ska jag kila till doktorn med en otäck svullnad på armen som troligen är ett fästingbett....hua mindre kul!
Ha en bra dag!
Kram Marina

8 kommentarer:

Norrfrids Eija sa...

Slottslikt blev rummet med det maffiga skåpet, grattis till fyndet!
Och grattis på födelsedagen i efterskott...
Nu lär det bli kanonbilder på denna blogg framöver (inget fel på bilderna hittills heller!)
Ha en bra dag!

LOPPISLIV sa...

Grattis i efterskott, vilken fin present du fick!! En ny kamera är ju så roligt. Och ert skåp....helt underbart fint!! Ser ut som det alltid sett ut så, inte kan man tro att ni köpt delarna var för sig. Härligt med högt i tak, slottskänsla blir det allt då :-)) Kram Paula

Millas hem sa...

Kanonfint skåp! Passar perfekt tillsammans!
En sån bra present du fick! Ja, jag vet, för jag har samma!=))

Kram till dig!

Rosor och Spetsar sa...

Skåpet blev hur snyggt som helst o det ser ju ut som om det hör ihop.
Förstår att dotter tror att ni bor i ett slott- underbart.
Kul med en ny kamera också, jag blir så avundsjuk men vi har fått köpa oss nya datorer istället så ny kamera får vänta
Kramar
Annelie

LantlivsAnette sa...

Men jisses vilket fint underskåp..jaaa, nu ser det ut som om delarna alltid har suttit ihop..sååå lyckat alltså !!
Vilket fint skåp !!
Och en ny kamera..åhh vad roligt..
Hoppas att det gick bra hos läkaren..
Kraaam Anette

Ett Vitare Hem sa...

Åh vad fint skåpet blev och härligt att ni tillslut fick fatt i vad ni sökte och vilken fin present!
Ha en finfin dag!
Kramis/LenaS

Galleri Hönshuset sa...

Fantastiskt vad fin skåpet blev! Jag förstår vad dottern menar med det, det ser så ut med det skåpet =)

Visst är det kul med en ny kamera.


Ha det gott. Kram Pirre

Ullis/Leva på landet sa...

Så snyggt skåpet blev. Ny kamera skulle inte vara så dumt. Hoppas att det går bra med armen.
Önskar dig en fortsatt trevlig helg!
Kram Ullis