lördag 9 oktober 2010

En test!

Hittade den här postdörren på Rosengatans Loppis och kafé i Stugsund....Har tummat flera ggr på den och funderat,Hm..vad kan jag göra med den....men så fick jag en idé...jag tar den! Ner till Helena och Peter som driver stället, dom berättar att det finns fler in stuvade i förrådet. Tingade förstås en till och med en vän kom den andra dörren som en födelsedags pressent från Helena och Peter. Tack Helena och Peter! Så här blev det.....Skodder till vårt sovrumsfönster.....kul och annorlunda!
                    
 Dom är ledad på två och har posthorn inbrända på alla fyra dörrbladen......
 Min lilla linslus vill också vara med på en bild.......

Sist men inte minst....en närbild!
Här ska städas utomhus idag! Fler hyllor behövs i förrådet för alla krukor och zinkprylar som kommit till i familjen.......

Kram Marina

7 kommentarer:

SwedishCorner ~ DownUnder...Pernilla sa...

Det blev väldigt lyckat! ...vilken kul idé :-)

Kram från Australien♥

Norrfrids Eija sa...

Jättefina jalusier, kul idé!

emilias gömmor... sa...

Himla läckert!

Kram Mimmi

Lantmusen sa...

Bra idé! Vilken fin gammal sänggavel ni har. Önskar Dig en trevlig helg!

Ullis/Leva på landet sa...

Så fint det blev. Passade ju jättebra i fönstret.
Ha en bra vecka!
Kram Ullis

Goa sa...

Helt underbart!!
Jättebra idé!
Precis som dörrarna på mitt skåp..:))

Puss i rymden till dig vännen, och allt mitt bästa till dig...

Goa sa...

psst..bara jag igen.::)
Ville bara att du vet att...I loooove your home!
Takhöjden, möblerna, idéerna = mmm!

Japp du förstår, jag har suttit och bläddrat nu och jag är överens med din dotter, ni bor i ett slott..:)))

Kram igen...