söndag 7 november 2010

Borta bra men hemma Bäst!


Nu är vi hemma igen efter två härliga veckor.......vi har varit i Danmark och Österrike. Plockat druvor,druckit vin och umgåts med släkten +-20 grader varmt.....jättemysigt Tack allihop för att ni ståt ut med oss alla fem! Barnen har trivts som fisken i vatten:-)

Som ett tecken på att vi varit i Österrike har vi en klase vindruvor som stilleben på soffbordet...enkelt och vackert.....alldeles äkta!
Med oss hem fick dessa soffor följa.....ett blocketfynd jag gjorde i Ljungby i södra Sverige.......låångt hemfrån. Det gäller att ha Gubben med på tåget ibland.........tack Gubben nu är jag mycket nöjd ! För visst blev det bra!  även om jag var nöjd med Ikea sofforna med. Nu får dom glädja någon annan istället.

Önskar er en bra vecka!
Kram Marina

tolix,franskt,lantligt,jul,christmas,vitt,vit,vipp,sekelskifte,antikt,loppis,chabby,chabbychickt,industri,chabbychick,living,whitesense,industrial,

4 kommentarer:

Norrfrids Eija sa...

Så vackert det blev i ditt vardagsrum med dessa howardsoffor! Vi har också howard fast i dramatiskt vinrött. Visst är skåpet ett TV-skåp?
Eija

Livet i Fattighuset sa...

Det hørtes veldig deilig ut med en tur til drueland. Og vakker drueklase har du tatt med hjem :-)

Grattis med nye sofaer. Fiiiine!

Marie

LantlivsAnette sa...

Nämen du..wow såå fina soffor, nu har vi likadana modeller, Oxford..Och du, jag är född i Ljungby !! Började skolan där och har stora delar av min släkt kvar där..
Sååå fint ni har det..man njuter av bilderna..
Kraaam Anette

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilka fina soffor ni fick med hem!
Ha en fin dag!
Kram/Lena