onsdag 12 januari 2011

Luftigt och nästan lite tomt!

 Så här efter att man städat ut julen känns det så tomt och rent på något sätt.....både skönt samtidigt som man får inspiration att göra om lite......... nu läser jag på bloggar och i tidningar för att få inspiration...ljust och lätt är det som tilltalar mig nu...
Dom fina hjärtana fick Gubben och jag av hans syster och man i julklapp.
Dekorerade dom med olivkvistar och hängde dom här i våra jättefönster tillsammans med en girlang...
Får se om girlagen får hänga kvar...lite splittrad om det blev bra eller inte!!!
kram  Marina

3 kommentarer:

Hildas hem - Sofia sa...

Ja, det är samma känsla varje år. Tomt efter att julen är bortstädad man får fylla tomrummet med annat pyssel :)

Ha en fin dga!

Mitt hvite hus sa...

Ja jeg kjenner det på samme måte.. men litt godt er det også..

Ønsker deg en fin dag =)

klemmer

Vintage House sa...

JA den känslan finns här med bara det att jag har ingen inspiration att fixa till saker...
Ja det kommer nog...
Härligt fint hos er
kram
sandra