måndag 21 februari 2011

Mitt lilla dressing room har fått ansiktslyft!


Något jag länge tänkt ta tag i är min garderob som alltid får stryka på foten för ungarnas. Det blev 11år i huset....men nu har jag målat och fixat med lite hyllor,krokar och lite smått och gott som där hör till. Det finns en del småplock kvar att fixa med........för det lilla extra....pricken över i..... ja, ja en sak i taget! Till höger har jag hyllor från golv till tak för toppar mm....gör sig inte så fint i bild så den vyn får ni inte se.


Askar och lite av varje att förvara i vill jag ha många av, särskilt den som det står handskar på. Den gillar jag skarpt...och hoppas få tag på fler av. Ser framför mig så fint det skulle bli med många sånna i olika storlekar och former.....

I vår familj är vi magsjuka...fyra av fem...inte den bästa dagen i vårt liv precis!
Vi jobbar lite..vilar lite och mår allmänt pyton...hua!

Ha en bra vecka!
Kram Marina




8 kommentarer:

Det vita dårhuset sa...

OJ! 4 magsjuka.....Stackare =( Hoppas det går över snabbt så du kan spendera lite tid i din underbara garderob!

Många tillfrisknande kramar Erika

SWEDISH HOUSE sa...

Hej Marina

Your dressing-room/closet is really sweeeet!
I like your old boxes and things.
I hope you and your family recover well...I hear that this stomac/sickness bug is nasty
Kram
Julie
x

Norregård sa...

Så fint!! Jag behöver fixa lite i min oxå, nu fick jag lite inspiration;o)

Krya på Er!
Kram Malin

Vintage House sa...

Men vad skönt med ett dressingroom.
härligt du har fixat till den.
Fy för magsjuka hoppas ni känner er bättre.
kram sandra

Lilla Brödhult sa...

Krya på er!!!

Härligt med ett dressingroom, så fint du gjort där..
Kram Helene

LantlivsAnette sa...

Åhhh så fin garderob du har nu !! Vilken lycka att ha en sån, ordning o reda på alla hyllor..och vackra askar..
Magsjuka, ojj, det är den värsta sjukan, hoppas att ni snart är friska...
Kraaam Anette

Atelje Skärvan sa...

Stackars er,hoppas att ni mår bättre nu.
Dressing roomet ser härligt ut.Kram Agneta

kråke sa...

Blä för magsjuka...been there done that;)) Jihuu för dressingroom..ser fantastiskt ut:)

kram å krya på er

kråke