lördag 5 februari 2011

Så in i hatten!

Visar en vy ifrån vårt sovrum.... Magdas klädskåp. På skåpet har jag länge haft två stycken nya korgar...men är så uttråkad dessa korgar man köper nya och ser överallt. Så nu har jag under ganska lång tid varit på span efter något äldre som tex en hattask och gärna en Fransk i vitt med text på....men som ni vet är dom ju så eftertraktad att ska jag hitta en sådan får jag ta mig till en marknad i Frankrike om jag inte ska lägga beslag på svägerskans i Österrike! Men den släpper hon inte för hon är lika medveten som jag hur fin den är!
 Men så var jag här igår och hittade den här som är rätt okay den med.......kanske ska jag lasera den svagt vit..eller så får den vara som den är....kan ju säga att det var månader sen jag höll i en pensel sist.....
Den får nog vara som den är.......en fin kontrast i vårt sovrum!

Ha nu en riktigt skön helg!
kram Marina

6 kommentarer:

Linneas Hjärtefröjd sa...

fin hattask, fint skåp!! tummen upp :D trevlig lördag! /linnea

LOPPISLIV sa...

Superfin hattask, visst är det roligt när man hittar något som man känner blir så rätt. Ja måla eller låta vara...hmmm jag hade nog låtit den vara som den är, fast den blir nog fin som vit också, gahhh svårt :-)) Känn efter ett tag så kommer du på vad som känns rätt och passar bäst. Skåpet den står på är ju helt underbart med sin ovala spegel på. Sååå fin!! Trevlig lördagskväll! Kramis Paula

Anonym sa...

Jag tycker också att asken ska få vara som den är.
Bara lappen Hålland är värd att behålla. Hålland är nån ort i Norrland nån stans och hattaskar finns det nog inte så många där nu kan jag tänka så det kan vara en riktig raritet.
kram Mamma Milly

Viola sa...

Hallå där, visst är den fin, har en likandne på hatthyllan i hallen men jag behöll den som den var, tycker den var helt okej :) ha en skön söndag, här strålar solen från en blå himmel, kram

Det vita dårhuset sa...

Hej Marina
Satt och läste igenom din blogg idag då jag kom på inlägget om jeansen. Nu undrar jag om jag får länka till det inlägget i mitt nästa inlägg??

Asken är jätte fin som den är!

Kram Erika

Ett Vitare Hem sa...

Åh både ask och skåp är undebara!
Ha en finfin dag!
Kram/Lena