lördag 26 mars 2011

Kafferep för 1 person!

Tack alla för er fina respons för mina granar...jätteglad och samtidigt smickrad!
 Det kommer fler designer så småningom.


Har varit på Trägårds mässan med en vän.....Åh så mysigt vi hade det. Vi sprang mellan montrarana och njöt av alla fina växter och arrangemang. Bäst var nog de vackra växtshusen som får igång inspirationen till max! Med hem fick en lite fröer följa och en kruka med näpna kungslijor som ska ut i trädgården så småningom. Pralinhuset var på plats.......så det blev en påse med utvalda favoriter.  En toppendag! Tack Malin.


Just hemkommen från ett mycket trevlig kalas med fyllda magar. Har mumsat en god buffé och goda bakverk. Med andra ord skulle jag behöva ut och springa av mig dom senaste dagarnas syndande!!!


Ha nu en skön helg!
kram Marina

5 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Åhh vilken härlig dag du har haft..toppen !!
Du, vilken underbart fin bild, jag slår mig ner och väntar på kaffet !!
Kraaam Anette

Marie Söderberg sa...

klart en inbjudan kommer :) ska bara hitta trädgården först..*blink*. det här var ett fint foto..du e duktig du..trevlig kväll :))

Unknown sa...

Ha nu en lugn o härlig kväll:) Mässor i all ära, men vad tröt man blir! Härligt att du fick med dej hem massa härliga fröer o den fantastiska kungsliljan!! Den måste finnas i trädgården /balkongen när våren har kommit!

KRAMKRAM
Christina

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilken jättefin gran, den gillade jag så där pang direkt! Och ditt lilla kafferep ser mysigt ut, jättevackra möbler.
Ha nu en skön söndag i solen
Kramar
AnnaMaria

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hejsan
Tvålkoppen finns och köpa hos Louise, den kommer från Jeanne dÁrc, är nygjord men ser gammal ut.
Jag har precis gjort en beställning, födelsedagspresent till svärmor. En stålkorg full med trädgårdssaker.
Ha det gott
Kramar
AnnaMaria