tisdag 5 juli 2011

Loppisfynd värt sin vikt!

Den här fina vågen hittade jag på loppis och tänkte att så fin den är men köpte den inte och som vanligt när man kommer hem så tänker man varför köpte jag den inte!!!! Dum som man är och dumsnål ibland. ...men så kikade jag förbi dagen efter och den stod kvar.....tur för mig:-)

Min granne har en likadan i guldfärg som jag kikat på många ggr och tänkt att den är så fin.....det är oftast så det är att man har sätt en inredningdetalj och när man själv får syn på en så faller man pladask och kan inte härleda direkt till var man sätt eller hos vem bara att man tycker om det. Nu står den här på min köpmandisk i köket och där passar den utmärkt.

Ha fortsatt fin vecka!
Här rullar dagar och veckor på som vanligt..jobbar på dagarna och smiter ut i trädgården på kvällen så det blir inte så mycket bloggande för mig just nu.

Ha det gott!
kram Marina

12 kommentarer:

emilias gömmor... sa...

Jättefin! Passar perfekt på köpmansdisken!

Kram Mimmi

Millas hem sa...

Den är jättefin! Sån tur att den fanns kvar. Säkert många som mer än gärna tagit den med sig hem!=)

Kram till dig!

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till ett jättefint köp, färgen på vågen passar så fint mot trät på köpmandisken. Tur att den fanns kvar.
Kramar
AnnaMaria

Vintage House sa...

Hej
Vilken tur att den fanns kvar och passar perfekt på en köpmansdisk...
kram
sandra

Norrfrids Eija sa...

En våg värd sin vikt! Gillar också vågar och för inte för länge sen släpade jag hem en riktigt tung pjäs från vår lokala loppis! Den ska få bo i nya köket sen. Och vad jag ska väga allt noggrannt sen!

Tinas bo sa...

Jättesnygg och skönt att den var kvar!! :)

Kram Tina

Norregård sa...

Så fin Vännen:))Vill ha....*ler*..

Tusen Tack för min fina vinst, den kom idag!!! Vad tung den är...
Ska ha den ute så jag får rätta patinan:)))

Kram Malin

Ullis/Leva på landet sa...

Passar ju alldeles utmärkt på din köpmansdisk. Kom just på att jag har en nästan likadan i klassrummet på skolan. Den använder vi flitigt, så det skulle nog märkas om jag smugglade hem den ;)

Kram Ullis

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Grattis med et sånn et flott funn. Så heldig at den stod igjen, flaks! Tenk så flink de var til å dekorere sakene før i verden, vekten er utrolig forseggjort. Så fiiin!
Klem

Lisa.L sa...

wooow vilket loppisfynd :D den var verkligen kanon fin :D och färgen på den va så fin ! kram

LOPPISLIV sa...

Supercharmig våg!! Det var nog meningen du skulle ha den eftersom den fanns kvar och väntade på dig :-) Den gör sig verkligen perfekt där på köksön. Fint med de små vikterna på den också. Kraaam Paula

Anonym sa...

Jättefin! Men du...lär dig att ordet sett kommer av ordet se och stavas därför självklart med E och inte med Ä!!!
Älskar din blogg men inte din stavning...burr det kryper i kroppen!