måndag 28 november 2011

Min Julklapp!




Tänkte ni ska få se vad jag köpt i julklapp åt mig själv...... Kunde inte låta bli att köpa den här ljuvliga tunikan från en favorit designer.....Ewa i Walla.

 Ewa och hennes Team gör dom allra vackraste kreationer man kan hitta..... Den här tunikan tröttnar jag inte på i första taget,  tidlös och lika vacker år efter år.

Ewa är  Söderhamnare vilket värmer extra bra att Söderhamn har så duktiga företagare att vara stolta över! 

För oss har Ewa slagit upp portarna och har en SUPER OUTLETT i två dagar med massor,massor av vackra kläder att köpa. Ni ska få se senare vad jag köpt åt tösabitarna.
Det är julklappar så ni får vänta till efter jul:-)

KRAM

10 kommentarer:

Norrfrids Eija sa...

Skulle bra gärna besöka den där outleten jag också, om så bara för inspirationen när pengapungen inte tillåter...så vacker blus!
Eija

Sofia sa...

Åh.... så underbar!!!! En sånn skulle man inte tacka nej till. Inne hos mig är det utlottning på gång... kolla om du vill.
Ha en bra dag, kram Sofia

MODERN COUNTRY sa...

Ewa i Walla designer superfine klær. riktig kunstnerpreg på dem synes jeg. Og din bluse er vakker !! Jeg føler meg alltid så pyntet med en hvit bluse og det passer kjempefint til en vanlig dongeribukse. Mitt favorittantekk faktisk :) Vel fortjent Marina, nyt den!

Klemmer Aina

LantlivsAnette sa...

Åhhh vilken fin klänning du har köpt åt dig själv, jag gör också så, köper julklapp åt mig själv, i år får jag en Efva Attling ring :)
Kraaam Anette

Vintage House sa...

hon har så vackra kläder och vad kul med ett outlet
vacker blus du köpte till dig själv
kram sandra

Fru B sa...

Underbar! Kram

Vitspets sa...

Åhh så fin ..... Kram Karina

Susanne sa...

Hej!
Jättevacker tunika ;))
Tittar även in för att tacka så hemskt mycket för den fina granen....helt underbar, ger habegär ;))) Skulle vilja ha en hel skog...så fint när du hade dukat med flera stycken på bordet!! Tack än engång för den fina vinsten!
kram susanne

Anonym sa...

Hej Marina!

Hjälp vilken fin tunika du införskaffat. Verkligen tidlös och jättefin.

Kram Linda

n o r d i n g å r d e n sa...

Sååå vackert!!! Ngt att fira julen i! Och va fint med det nattduksbordet med den tapeten bakom och himmel va bra du klädde i den sjalen, det hade jag ju helt glömt och fick se nu, skitsnyggt ju!!! mari.