fredag 11 november 2011

Trevlig Helg!


Den fina lådan med rostigt handtag är ett loppisfynd från i somras...Ett måste inköp som jag bara inte kunde låta bli...... ja jag vet jag är  knäpp! Men det bjuder jag på. Nu står den här fylld med ljus för mysiga kvällar i ljusets sken. Älskar att tända ljus i massor!
Vi svängde förbi stora varuhuset på hemväg från Arlanda och köpte på oss ljus och fyllde våra tomma magar med härliga svenska köttbullar, potatis med lingonsylt och brunsås...gu så gott det var!


Den här otroligt fina handblåsta julkulan i fattigmans silver köpte jag i Grekland. Så himla kul att ha ett så fint minne från vår bröllopsresa som ska få komma fram varje jul frånoch med nu....

 Önskar er alla en riktigt härlig helg! Min börjar inte än på många timmar....

Har gjort månadsbokslut på förmiddagen och ska ägna eftermiddagen åt att packa Millygranar som väntar på sina nya ägare!

ha det gott!


KRAM

10 kommentarer:

Marie - Systrarna sa...

Hej Marina!
SUPERSTORT JÄTTEGRATTIS!! Så härligt med bröllop, och på precis det sätt man själv vill fira! Så underbart. Ni är jättefina på bilderna. Önskar er all lycka.
Och trevlig helg förstås! ;-) Ljuslådan är jättefin - undrar dock om inte det rostiga handtaget skrapar upp under sig, om man ställer den på ett fint bord tex... Men det kanske inte gör nåt - om man gillar det avskavda!
Stor kraam/Marie

annashusidingtuna sa...

Hej!
Den lådan hade gärna fått följa med mig hem också...kul med kulan som minne...
Ha en skön fredag.
Kram Anna

Designe sa...

Jättefin låda och så fint du gjort med ljusen där! Oj, har jag missat nåt? Har ni gift er? Nu måste jag kika vidare! Trevlig helg! Kram :)

Designe sa...

...nu förstår jag..bröllopsminne var det alltså! :)

annika sa...

Förstår att lådan fick följa med dig hem. Här har också fyllts på i ljusförrådet. Visst är det mysigt att tända ljus och gå runt i lite halvskumma rum.


Trevlig helg på dig också
Kram
annika

rosenälvorna sa...

Hej, jag förstår dig precis, helt kalrt en måstelåda ;D Mycket trevlig arrangerat med ljus. Christina

Tinas bo sa...

Lådan är ljuvlig med ljusen i!!
Den had fåt följa med mig oxå! hihi

Ha en mysig helg
Kramis Tina

Sofia sa...

Trevlig helg, på dig själv...och Grattis till bröllopet!
Mysig låda.... jag drar själv alltid hem gamla lådor och rostiga saker från loppis, kan bara inte låta bli.... Ha det bra, kram Sofia

Vintage House sa...

Hej
så vacker glaskula och härlig låda..
Nu bhöevs det mycket ljus...
ha en mysig helg!
kram
sandra

LOPPISLIV sa...

Hej Marina! Ja vissa saker kan man liksom bara inte låta bli och ta med hem, jättesöt låda. Men ditt skåp, där bakom...ohhhh så vackert det är, något liknande vill jag också ha, får tankarna på Nina Hartmann när jag ser det, hon har ett likadant och de är ju bara sååååå vackra höga med glasdörrar. Underbart skåp har du!!

Och stort GRATTIS till bröllopet, så himla fina ni är på fotona, och vad härligt att åka iväg till värmen och njuta på bröllopsresa. Härligt!!

Fin helg önskar de nygifta :-)
Kraaaaam Paula

PS: Har länkat till din tävling nu :-))