onsdag 14 december 2011

Julinspiration 16 Granen


Nu står granen grön och grann hos oss!
I år blev det i korg igen, förra året körde vi fot och året innan i korg.....
Vi får vi hoppas ekorren inte hittar in och välter hela härligheten med alla mina fattigmansilverkulor!
Det som inte fick plats i granen står fint i sina kartonger under granen.

Mina tösabitar har fått slänga konstsnö i granen och det ser man spår av i hela huset.....vad har jag gjort..hur galet tänkte jag där då!!!!
När det gäller jul är jag lika mycket barn, som ett barn..ett stort sånt!


 
KRAM

4 kommentarer:

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilken vacker gran!! Visst är man som ett stort barn när man närmar sig jul ;o)
Ha en riktigt mysig onsdag!
Kram/Lena

♥Gabriella ♥Hemma På Dunderbo♥ sa...

så fin gran♥ bara barnen är nöjda och glada eller hur=)
kram

Vitspets sa...

Vilken vacker gran .... Kram Karina

G:a Affären sa...

Vilken fin gran! Härligt att de fått vara med och "snöat".
♥ /Cia