torsdag 12 januari 2012

Arg är bara förnamnet!


Nu är jag förbannad!!!  Tre dagar utan tillgång till vare sig telefon eller datoruppkoppling (via kommunalt fiber) på grund av dåligt underhåll dessutom! 

Fy Faan Söderhamns kommun som inte ser till att sköta sina kort! 

Rätt Organisation och rätt utbildat folk är AO 

Tack Per på (Elnät) för ett super jobb! Du gör allt det vet vi !


Ska bli intressant och se vilka ursäkter och hur man kommer hantera dessa fastigheter i centrala Söderhamn som inte har ett fungerande fibernät?

Friskriva sig från att ta ansvar i det här läget blir svårt....oavsett vilket avtal man har..Säljer man och tar betalt ska man leverera och det gör inte Söderhamns Kommun. 

Nu sitter jag här med mobil uppkoppling!

Ha det gott återkommer till er så fort jag får reda på den här härvan!







7 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Fy vad jobbigt, och nu när allt sköts via datorn. Den kommunen lär få det hett om öronen!
Kramar
AnnaMaria

annashusidingtuna sa...

Hej!
jag förstår din frustration såååå väl, jag blir också som oxtokig när inte datorer gör som de ska och är det dessutom då ngn annans fel....oooooooooooo
Hoppas problemet snart är löst för er.
Kram Anna

Gabriella sa...

tänk vad man kan bli irriterad då saker inte fungerar som dom är tänkta...hoppas det löser sig. I söderhamn var jag då jag var liten mycket eller rättare sagt i Norrala utanför..mysigt ställe med många fina minnen..kram på dig♥

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Men fy va trist, men jag vet vad du menar om kommuner... Jösses vår är inte heller en att skryta över!
Hoppas det löser sig snart.
Kram
Jessica

Lantliv i Norregård sa...

Hoppas det löser sig snabbt...Grrr...sån't gör mig galen..

Bara inte vi får samma problem, vi fick fiber strax innan Jul! Men det är inte kommunalt, vi har en egen stryelse & har gått ihop i byarna här omkring!!

Kram M

Solsjö - Under en vind sa...

Trist...teknik ska bara fungera!

Önskar dig en mysig helg! Kramar!

Millygarden sa...

Att teknink strular är inget nytt och något jag har största förståelse för...men det som retar mig i den här situationen är nonschalansen och inställningen till hur man hanterar sina Kunder. Vi bad om hjälp och förklarade vår situation trots det fick vi INGEN HJÄLP förrän en hel arbetsvecka var förlorad!

Kundvård är nr 1 i ett företag!

/Marina