söndag 18 mars 2012

Bord Sökes!


Är det någon som har eller vet någon som vill sälja ett äldre bord. Modell större,  i stil med bordet på bilden, med hjul och låda är absolut inget måste. Jag är intresserad av ett äldre bord med patina, ingen blankslipad bordsskiva. Vill få plats med minst 3 stolar på längden eller fler. Inga ben på långsidan eller hela sidor då vi vill ha stolar runtom, som kan skjutas in på alla fyra sidor.

Ett renoveringobjekt är ok det med !

Gärna i Gävleborgstrakten...

maila mig på:  millygarden@gmail.com 


Ha en fin dag!

KRAM

8 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hoppas du hittar bordet med stort B, du bor lite för långt bort från Värmland. Det har hänt att jag sett liknande bord.
Kramar
AnnaMaria

STENLYCKA sa...

Ha en fin söndag! Hoppas du finner bordet!
Allt gott till dig!
Kram Raina

Vintage House sa...

Hej
Ett kanonvackert bord du visar och hoppas någon hör av sig....
En stor kram till dig och tack för hälsningen:)
sandra

Anonym sa...

Hej.
Om du tittar på Lauritz.com finns det ett liknande bord till salu. Tror att auktionen avslutas idag. Kan vara Helsingborg
Du kan ringa mig om du vill ha hjälp att hitta det.
MASSÖREN
Charlott Littmarck
0702273425

Granne med Selma sa...

Hej!
galet vackert bord! Hoppas du får tag i ett sådant. Skulle inte heller säga nej till ett liknande :-) När det gäller vår kyl och frys så står de på en skiva, som en inbyggt skåp utan bakvägg för cirkulationens skull. Det är bara att dra fram dem om man skulle vilja.

Hoppas allt är bra med dig. Idag har jag börjat härja utomhus. Som jag har längtat! Grävt, krattat och bara svävat omkring i drömmar om hur vacker min trädgård ska bli. Någon dag *haha*

MissMette sa...

Hei Marina :)
Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg ღ Nydelig bord, håper du finner et slikt... jeg skulle gjerne ha hatt et slik ja :) Mange flotte innlegg og bilder her hos deg, til stor inspirasjon ღ Ønsker deg en fortsatt fin søndag og uke som kommer. Klem fra Mette

Anonym sa...

Godmorgon.
Blev det ngt bord? Såg att det gick för 4600 kr.
Mvh
Charlott Littmarck

Millygarden sa...

Hej Charlott,

Han tyvärr inte på det men såg att det finns ett till...

Hoppas på det istället.

mvh Marina