lördag 9 februari 2013

Städ och kalasdag!

 
Slår aldrig fel... när sköna Lördag kommer blir det städa av..... ganska så skönt att få rent och snyggt och undanplockat men visst är det typiskt enda lediga dagarna är ju faktiskt Lördag och söndag.
 
Lilla Magda ska på kalas och har gjort sig fin från topp till tå!
 
Ikväll njuter vi melodisfestivalen med lördagsmys. Hoppas den bjuder bra musik så vi får svårt att enas om vilka som ska gå vidare.
 
Här fortsätter sjukstugan..vi är inne på tredje helgen med olika grad av förkylning/flunsa.
 
Kram och en fin helg!
 
 

9 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Har använt hela lördag em åt Din fantastiska blogg. Såå fina bilder o jag blir så inspirerad av både nya o gamla inlägg. Så glad att jag hittade Din sida o ser fram emot att följa den i framtiden.//Lena Andersson

Smultron på ett strå sa...

Jag är också lite splittrad till det där med att använda lediga dagarna till att städa - men det är onekligen skönt att få ordning hemma! Hoppas att ni kryar på er snart! //kram maria

Anno 1924 sa...

Nydelig bilde!! God bedring og fortsatt god helg!:))
Besøk gjerne bloggen min om du har lyst: anno1924.blogspot.no

Anonym sa...

Vakkert bilde:)
Ja, det er ikke alltid like ok å bruke sine etterlengtede fridager på å vaske....
Sov godt
Klem Merete

LOPPISLIV sa...

Så fin hortensia, tittade på en sådan igår och köpte ingen, nu ångrar jag mig när jag din bild :-)

Krya på er!! Här hemma härjar influensan också, idag känner jag mig lite hängig och hostig, hoppas innerligt att jag slipper bli sjuk.

Kraaaam Paula

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Härligt med nystädat, fin bild.
Jag hade en klar favorit igår på mellon, det var Louise Hoffsten.
Krya på er och kramar
AnnaMaria

No34 sa...

Hos oss är städdagen torsdagar, så är det rent och fint till helgen!
Hos oss har vi influensan, alla utom jag.....än så länge!!
Önskar Dig en skön söndagkväll, kram Kate

kråke sa...

Underbara bilder:))

Kram på dig:)

kråke

STENLYCKA sa...

Varma kramar till dig min goa bloggvän på Alla Hjärtans Dag!
Önskar att din dag blir fylld av kärlek, värme och skratt!
Raina