söndag 18 april 2010

Vackra fynd!

Här på bordet har jag en vas med underbara Ranunkler..så vackra dom är..otroligt! tänk om jag skulle kunna få sånna att trivas i ett land någonstans i vår trädgård..kliva ut och plocka sig en sånn här underbar bukett, lovely.... det vore nått det! Har gjort nya superfynd enligt mitt sätt att se...vill säga......Se min fina antika hisslampa som vi satt upp här ovanför slagbordet. Den fick jag av en snäll kille som jag köpte lite annat stort och gott av........
Kolla in den här...vilket smycke! Nu har jag två järnsängar. Vart dom ska stå är inte helt bestämt, ni får se när dom kommit på plats och vi förlängt sidorna så att dom passar för fullvuxna. Ska bli spännade se hur och var dom hamnar...det finns en trevlig historia men det ska jag berätta sen när jag har dom på plats.

Ha nu en härlig Söndag..här ska ut och grävas i trädgården!
Kram Marina

7 kommentarer:

Norregård sa...

Hej Marina!!
Verkligen vackra fynd!!!
Skulle gärna vilja ha båda två...*ler*...
Ha en trevlig dag i trädgården, har blåser det isande vindar!!

Kram Kram Malin

Våglyckan sa...

Jättefina fynd! Järnsängar i den fina utformningen kan ju vara lite svåra att få tag i så gratulerar.
Ha en superskön söndag!
kram från mig
/maria

Marie - Systrarna sa...

Vilken fin lampa! Och den FICK du! Och sängen sen - en skönhet. Ska bli spännande att se vad det blir av dina järnsängar..
Igår grävde jag MYCKET i trädgården, och krattade. Idag får just de musklerna vila, så målar jag istället!
Ha en bra dag!/Marie

BELLE BLANC sa...

Beautiful vintage finds... Greetings Mira!

Vintage House sa...

Underbara fynd, lampan är bara så fin. Vill ha och sängen är ännu mer vill ha...
ha det så gott
kram
sandra

Ett Vitare Hem sa...

Åh vilka underbara fynd!
Ha en underbar dag!
Kramis/LenaS

Anonym sa...

Vilken läcker säng!

Kram Louise