fredag 25 januari 2008

Vårt lilla badrum!

Vårt hus är stort men av någon konstig anledning offrade man inte dom ytor som vi idag vill ha i våra badrum! I det här badrummet har vi vitt hamrat kakel som vi lagt åt lite olika håll för att få extra liv i väggar utan att blanda i färg. Men en liten bård smög sig in.... Det lilla badrumsskåpet var tidigare brunt och kommer ifrån Indiska. Kommod en även den brun tidigare, den har jag ropat in på auktion och får nu fungera som underskåp till handfatet.
Golvet är klinker och som extra lyx har vi golvvärme... superhärligt för morgontrötta och frusna fötter...
Ännu en brun pryl som passerat vit pensel är denna nätta lilla hylla. På den ställer vi ljus och en och annan doftpåse för att höja trivselfaktorn en smula. Då har ni fått se lite mer av mitt hus. En bekant som var till mig frågade om jag lagt in något mer i min blogg... Hon påpekade du lägger väl in några "före bilder" så dina bloggvänner få se hur ert hus såg ut innan ni började renovera. Det har jag inte men ni ska få se hur det såg ut innan, måste bara leta rätt på bilder som är digitala!

Kram Marina

2 kommentarer:

White Season sa...

Hej där! Å vilket härligt hus, vad fint, och super mysigt vardagsrum! Visst blir det skönt med lite golvvärme i badrummet, kan ju behövas nu när man är lite extra frusen... Ha det så bra,kram Malin

Solsjö - Under en vind sa...

Så fint och fräscht det ser ut! Visst är det kul att se före-efter bilder, det är ju egentligen först då man ser hur mycket man egentligen har gjort! Fortsatt skön söndag! Kram!